Sunday, December 29, 2013

It's a date!

Post-Christmas and Pre-New Year Date with the Girlfriends at Pancake House! Gotta love 'em! :) :) :)
*Thank you to Julie for the photos!

Saturday, December 28, 2013

Potluck Christmas

After one month of not seeing them, I finally got the chance to catch up with my Abakom peeps again! And it was a long, memorable and fun catch-up night indeed. J

Of course I was late. Of course! But this time it was not intentional. I mean, I knew I would be late, but I didn’t know I would be that late. Jusz and I arrived at the party three hours after it began. We already missed out on a lot of happy moments! Too bad. L But hey, we still made it, so that’s still something worth celebrating. J Haha!
This thing that we started doing since last year is now surely an annual happening that every one of us looks forward to. It’s not just a time of giving and receiving; it’s also a time for celebrating everything that we have done together in the last 12 months of our lives – the trips, the adventures, the gatherings. Now that we look back at all the things we, my college dear loves and I, have been through together, we realize that this year has been pretty awesome and eventful. There have been birthday celebrations, baptisms, outings, and meetings among the other smaller but just as memorable things in between. J  
There’s one thing that I realized that night. Actually it was not that night; it was something that struck me a long time ago, but that night just reaffirmed that realization to me. We can be having our separate lives now. Everyone has his/her own things to contend with. But while all these life flashes are happening, we will still not turn our back on each other, not on what we have built.
This friendship is here to stay.



*Big thanks to Jerome, Camille and Kreng for the photos!

Friday, December 13, 2013

The Bieb


Because:
  • I think this is worth sharing;
  • My sugar love Antoniette did this;
  • This is my way of showing her how much this means to me;
  • Just looking at it makes me so happy;
  • I’m mababaw like this. BWAHA! J;
  • What the hell, this is Justin Bieber hugging me for Chrissakes! (Hahaha!),

I am posting this beautiful and priceless sketch.
The funniest thing about this drawing is the impression it makes that while Justin so happily and tightly hugs me, I am just making that face as though I am annoyed by what he’s doing. AS IF. HAHAHAHA! I wonder whether Ago did that on purpose or what. Haha! Thank you, sugar!
#sorrynotsorry #yesiloveBieber #nohate #dontjudge #hahaha

Tuesday, December 3, 2013

Passed!

Hello, December!!!

Let’s kick off this month with some good news and a little bit of oversharing. J

This may sound a little conceited and self-centered of me, but I just really wanna share how happy I am when I passed the Civil Service Exam. Hallelujah! Haha! It’s no big deal really; it’s no Bar or Board but to me it means a lot, gives me a sense of accomplishment. I was just really convinced (and I have already wholeheartedly accepted) that there was no way in hell I was gonna pass it that I was super shell-shocked and psyched when I heard the awesome news. My day couldn’t have gone any better, that’s for sure. Thank you, Lord!!! J Arf!

I didn’t even have any plans of telling my friends about it ‘cos it’s really nothing. I didn’t want people to think it was some big deal when it’s really not. But now that they already know, I might as well broadcast it here, so I can channel my happiness better. I passed! I passed! I freaking passed! Hahaha!
I would like to take this opportunity to thank Joson for her effort in this artwork. Clap, clap! Haha! ILY!
What it means to and for me, I am not yet sure, but I’m having a good feeling about life ahead. I shall wait and see. J

P.S.

Totally unrelated but I just really have to say this because I’m so stoked, it’s almost Christmas, and I’m freaking out in excitement! Let the Christmas partiessss commence! Yeehaa! Haha!

You already know what's coming. Christmas-related posts! Yipee!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts